۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۲۱:۲۲

محمد نوری:

بخاطر پرسپولیس جام‌جهانی را از دست دادم/ مشکلات همیشه هست!

بخاطر پرسپولیس جام‌جهانی را از دست دادم/ مشکلات همیشه هست!

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بخاطر حضور در پرسپولیس جام جهانی را از دست داد، گفت: مشکلات در پرسپولیس همیشه وجود دارد و هیچ‌وقت شما این تیم را بدون مشکل نخواهید دید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوری پس از پیروزی 2 بر 1 سرخپوشان مقابل راه‌آهن تهران روند روبه جلوی پرسپولیس را خوب توصیف کرد و گفت: بازی خوبی را انجام دادیم و توانستیم یک پیروزی دلچسب و حساس را مقابل راه‌آهن بدست آوریم.

وی تاکید کرد: راه‌آهن هم در دقایق پایانی فشار زیادی به دروازه ما آورد و توانست یک گل هم وارد دروازه ما کند، اما بازیکنان ما تا پایان بازی را مدیریت کرده و توانستند سه امتیاز این دیدار را کسب کنند.

نوری تاکید کرد: امیدوارم این روندی که در پیش گرفته‌ایم، ادامه داشته باشد و بازی به بازی بهتر از دیدار مقابل راه‌آهن باشیم.

هافبک پرسپولیس در خصوص مشکلات پرسپولیس گفت: مشکلات پرسپولیس همیشگی است و مطمئن باشید به این زودی‌ها حل نخواهد شد، ما دیگر به این سبک حضور در پرسپولیس عادت کرده‌ایم و با این مشکلات خو گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: من جام جهانی را بخاطر حضور در پرسپولیس از دست دادم و نتوانستم به آرزویی که داشتم، برسم.

محمد نوری در پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم با پیروزی هایی که در بازی‌های آینده بدست می‌آوریم، خود را به صدر جدول نزدیک کنیم.

کد خبر 2372943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha